GURU-GURU SRA IBNU RUSYD TERIMA DUIT RAYA

Monday, September 22, 2008

20 SEPTEMBER 2008, Satu Majlis ringkas penyerahan sumbangan Duit Raya kepada guru-guru SRA Ibnu Rusyd PJ (SRAIR) telah diadakan di Bilik Guru SRAIR. Sumbangan ini adalah merupakan sumbangan kerajaan negeri Selangor melalui Ahli Dewan Undangan Negeri Selangor kawasan Taman Medan. Pada majlis ini ADUN Kawasan Taman Medan, YB Puan Haniza Bt. Mohamed Talha telah hadir ke SRAIR untuk menyerahkan sumbangan tersebut.

Pada majlis ini semua guru dan kakitangan SRAIR telah hadir untuk menerima sumbangan Duit Raya tersebut. Perkara ini merupakan pertama kali guru-guru menerima sumbangan Duit Raya daripada pihak YB ADUN. Bagi pihak sekolah, kami amat menghargai sumbangan yang diberikan.

Semoga dengan sumbangan yang diberikan secara tidak langsung memberikan sedikit kegembiraan kepada guru-guru SRAIR dalam menyambut 'Aidilfitri yang bakal menjelang, selain menunjukkan keperihatinan YB ADUN kepada guru-guru di kawasan Taman Medan. Harapan guru-guru dan pihak sekolah agar sumbangan ini dapat diteruskan untuk masa akan datang.

0 comments: