SALAM LEBARAN DARI MANTAN GB SRA IBNU RUSYD PJ

Tuesday, September 15, 2009

Assalamualaikum Wbt...

Buat Semua Warga SRA Ibnu Rusyd Petaling Jaya... Rasanya macam baru sekejap Saya meninggalkan SRAKMPJ, rupanya dah lebih setengah tahun. Mungkin byk perubahan yg telah dilakukan oleh kepimpinan GB yg baru. Saya harap perubahan yg dibuat/ dilaksanakan dapat memberi faedah dan manfaat kpd semua Warga SRAKMPJ.

Dengar cerita kebanyakan guru2 SRAKMPJ dah pandai ber"Chatting"... Eloklah kalau begitu. Kemudahan yg disediakan telah dimanfaatkan dgn baik... tetapi Ingat!!! Jgn Kita gunakan kemudahan yg disediakan itu utk perkara2 yg tidak sepatutnya atau disalah guna, kerana tujuan orang sebelum ini mengadakan kemudahan komputer tersebut adalah untuk guru2 membuat soalan dan lain2 tugasan yg berkaitan dgn sekolah. Jgn disalah guna kemudahan yg disediakan yg sumbernya adalah dari duit ibu bapa murid2 SRAKMPJ.

Kepada GB SRAKMPJ... Sy harap laman blog ni dapat di"update" dari masa ke semasa. Ramai kalangan guru2 SRAKMPJ yg hebat dan ada kepakaran dlm bidang ICT. Berilah amanah kepada mereka utk menguruskan laman ini dgn bimbingan dari GB. Dari sibuk "Chatting" lebih baik masukkan cerita / berita terbaru tantang sekolah. Sekurang-kurangnya ibu bapa dapat info dgn mudah bila buka blog ni. Zaman sekarang kan maklumat di hujung jari. Saya dah cuba "upgrade" blog ni... harap2 ianya dapat dimanfaatkan dgn sebaiknya. Saya pun boleh lihat perkembangan semasa SRAKMPJ melalui blog ni. Sesungguhnya SRAKMPJ tetap di hati Saya.

Di kesempatan ini Sy ingin mengambil peluang mengucapkan Selamat Hari Raya Eidul Fitri, Minal 'Aidin Wal Faizin Wal Maqbulin, Kullu 'Am... Wa Antum Bi Khair. Maaf Zahir dan Batin jika ada salah dan silap Sy kepada semua guru2 SRAKMPJ.

Wsssalamualaikum WBT...






0 comments: